24. 04. 2020.
Podstaknuti aktuelnim potrebama, neprofitnu inicijativu Lokalni Pazar, pokrenula je Regionalna razvojna agencija „Braničevo-Podunavlje“ u saradnji sa marketinškom agencijom „Posh“ i NVO „Pro.Tok21“, te uz podršku Gradova i Opština iz regiona Braničevo-Podunavlje.

Lokalni pazar je regionalna, multisektorska inicijativa podrške proizvođačima hrane i pića i drugih poljoprivrednih proizvoda u regionu Braničevo-Podunavlje. Cilj inicijative je podsticanje kupovine lokalnih proizvoda, putem besplatnog oglašavanja proizvođača na Internet portalu, odnosno intezivne promotivne kampanje na Internetu, društvenim mrežama i u lokalnim medijima. Takođe, namera je da se građani informišu i animiraju, pa da stoga mogu da kontaktiraju proizvođače i dođu do željenih proizvoda.  

S obzirom na čitavu situaciju vezanu za koronavirus i posledične mere koje su poremetile svakodnevicu svakog pojedinca kao i društva u celini, više nego ikad smo upućeni jedni na druge, na našu porodicu, komšije, poznanike. Kako bismo što uspešnije zajednički prebrodili ovaj period, neophodno je da se okrenemo drugim načinima razmišljanja i funkcionisanja.

Inicijativa ohrabruje povezivanje kupaca sa proizvođačima hrane i pića u njihovim lokalnim zajednicama i to kroz jednostavan servis pod nazivom Lokalni pazar, koji će omogućiti lako pretraživanje ponude proizvoda u komšiluku, stupanje u kontakt sa starim i novim proizvođačima sira, rasada ili svežeg povrća i dogovor o preuzimanju željenih proizvoda.