Jeste li se ikada našli u situaciji da primetite neki komunalni problem u Smederevu, ali niste sigurni kako da ga prijavite? Evo kratkog vodiča kako da to uradite.
Kako da prijavite problem?
- Pozovite "Sistem 48" – Brzo i jednostavno rešenje.
- Posetite pisarnicu Gradske uprave – Podnesite pismenu prijavu.
- Pošaljite email – Adresu ćete pronaći na sajtu grada.
Šta se dešava nakon prijave?
Da bi vaša prijava bila prihvaćena, ona mora biti potpuna i razumljiva. Ako nešto nedostaje, imate 8 dana da je dopunite. Nakon toga, inspektor će pregledati vašu prijavu i odlučiti šta dalje. Ako je sve u redu, inspektor će vas obavestiti o preduzetim koracima u roku od 15 dana.
Mogu li vam pomoći slike i snimci?
Naravno! Fotografije i video zapisi mogu pomoći inspektoru da bolje razume problem. Ipak, oni sami po sebi nisu dovoljni za izricanje kazni.
Ko proverava da li je problem rešen?
Inspektor će, nakon što utvrdi nepravilnost, naložiti mere koje moraju biti preduzete. Nakon isteka roka za te mere, inspektor će ponovo proveriti situaciju. Ako problem nije rešen, izriču se novčane kazne i ponovo se proverava stanje.
Šta ako želite prijaviti problem van radnog vremena?
Bez brige, možete prijaviti problem i van radnog vremena komunalne milicije pozivanjem broja 026/649-100. Imajte na umu da komunalni inspektori nemaju ovlašćenja da legitimišu lica ili izriču kazne na licu mesta.
Statistika prijava
Znate li koliko je prijava podneto i rešeno prošle i ove godine? Pogledajte tabelu ispod i saznajte kako stojimo sa rešavanjem komunalnih problema.
Znanje je moć! Sada kada znate kako da prijavite komunalni problem, pomozite nam da Smederevo bude lepše i urednije mesto za sve nas. Delite ovaj vodič sa prijateljima i porodicom, jer svaki glas se računa!
Message sent.